בית
בחר/י קטגוריה
בחר/י עיר
בחר/י גיל

דיאטה ללא דיאטה, יש כזה דבר ?

אז שוב הגיע יום ראשון ושוב החלטנו להתחיל בדיאטה… נשמע מוכר ?
כל השבוע שמרנו ואז הגיע סוף השבוע ולחלקנו זה גם סוף הדיאטה, כל מה שהורדנו במשך השבוע (במידה ולא עשינו הפסקה "רק" ביום שלישי) אנו מעלים בחזרה ואפילו מקבלים קצת עודף רק בגלל הבורקסים של שישי בצהריים,מארוחת שישי בערב, מהקינוח אחרי הארוחה,מהקרואסון של שבת בבוקר… שכחנו משהו ?

הדרך הטובה ביותר להפחית במשקל היא לרדת בהדרגה תוך כדי שינוי הרגלי אכילה כלומר דיאטה מבלי לעשות דיאטה. לא ברור ? ובכן, אספנו עבורכם מספר טיפים כיצד לרדת במשקל ולא להיות רעבים.

ארוחת בוקר

  • לארוחת הבוקר השפעה גדולה מאוד על תפקודינו במשך היום.
  • אנו חושבים יותר טוב, הביצועים שלנו טובים יותר ואנו ערניים הרבה יותר. טעות לחשוב שוויתור על ארוחת הבוקר היא דרך טובה להתחיל את הדיאטה של יום ראשון.
  • ארוחת הבוקר יכולה להכיל דגני בוקר, פירות או משהו קל אחר.

ארוחת ערב

  • ארוחת ערב צריכה להיות קלה.
  • ארוחה זו יכולה לכלול 2-3 פרוסות עם גבינה, סלט ירקות ביצים.
  • אכלו לאט ובשעה לא מאוחרת. קבעו לכם שעה קבועה לארוחה-  אתם זוכרים מה המטרה שלנו ? הרגלי אכילה נכונים שיובילו להורדה במשקל מבלי לעשות דיאטה.
  • שעות קבועות לארוחות יובילו עם הזמן להרגלי אכילה נכונים.

שתו מים.
שתו מים והרבה ! עזבו אתכם מכל המשקאות המוגזים עתירי הקלוריות והלא בריאים. לאלו שבינינו שנמצאים במשרד או מול המחשב קחו איתכם בקבוק של ליטר מים שפשוט יהיה לצידכם.
שתו לגימות קטנות כך לא תרגישו שאתם שותים.
במידה ואתם עדיין רוצים משהו מתוק שתו מיץ פירות- הרבה יותר בריא !

שתו מים

ספורטיבי חוגים של אלופים

אכלו פירות וירקות
לכולנו מגיע הרגע בו אנו קמים למקרר ופשוט רוצים לאכול משהו ! לא כי אנחנו רעבים, סתם כי בא לנו. אז במקום לפתוח עוד חפיסת שוקולד, עוגיות או שקית חטיפים אחרת אכלו ירקות ופירות.

דברים שאפשר לוותר עליהם
כולנו אוכלים סלט ליד ארוחת הצהריים, נכון ? אז ככה, ברגע שזה סלט ירקות אז זה אפילו טוב, אבל ברגע שאת סלט הירקות מחליף סלט חצילים בטחינה או חומוס וליד החומוס פיתה אחת אז הסלט הוא כבר לא כל כך סלט. וותרו על כל דברי המטוגנים: צ'יפס, אוכל שבושל בכמות שמן גדולה וכו'.
צחצחו שיניים
צחצחו שיניים מיד לאחר ארוחת הערב, כך לא יישאר לכם טעם בפה שיוביל לטעימות נוספות. ומעבר לכך חלקנו מתעצלים לצחצח פעם נוספת שיניים אז אולי זה מה שימנע מאיתנו ללכת למטבח

ספורט כבר אמרנו ?

כולנו חייבים ספורט אבל לא תמיד יש לנו זמן. החוכמה היא לעשות ספורט מבלי להרגיש שאנו מקציבים את הזמן שאין לנו. למה הכוונה? ניתן להחליט כי אנו עולים במדרגות ולא במעלית, יורדים מהאוטובוס תחנה אחת לפני התחנה שאנו באמת צריכים, יוצאים לטיול עם הכלב או עם בת הזוג ולא יוצאים להליכה.
לסיכום, אורח חיים בריא טוב יותר מכל דיאטה שנעשה, במידה ונרגיל את עצמנו לאכול נכון ולאכול בריא, לוותר על דברי מתיקה, לעסוק בספורט וכו' הרווח יהיה כולו שלנו, כולו שלכם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support