בית
בחר חוג
  • בחר חוג
  • אומנויות לחימה
    • חוג איגרוף תאילנדי
    • חוג אייקידו
    • חוג ג'ו ג'יטסו
    • חוג ג'ודו
    • חוג גונג - פו
    • חוג דניס הישרדות
    • חוג טאי צ'י
    • חוג לחימה משולבת
    • חוג קפוארה
    • חוג קראטה
    • חוג קרב מגע והגנה עצמית
  • אימון אישי
  • אקסטרים
  • חדר כושר
  • חוג יוגה
  • חוג לגיל הרך
  • חוג פילאטיס
  • חוג ריקוד
  • חוג שחייה
  • ספורט טיפולי
  • ספורט לנשים
  • פעילות לגיל הזהב
בחר עיר
  • בחר עיר
  • אבן יהודה
  • אור יהודה
  • אור עקיבא
  • אחיהוד
  • אילת
  • אלעד
  • אריאל
  • אשדוד
  • אשקלון
  • באר שבע
  • בית אל
  • בית אריה
  • בני ברק
  • בת ים
  • גבעת חיים איחוד
  • גבעת שמואל
  • גבעתיים
  • גדרה
  • גני תקווה
  • הוד השרון
  • הרצליה
  • זכרון יעקב
  • חולון
  • חיפה
  • חצור אשדוד
  • חרמון
  • יבנה
  • יהוד
  • ירושלים
  • כפר האורנים
  • כפר יונה
  • כפר מונאש
  • כפר סבא
  • כרכור
  • כרמיאל
  • לכיש
  • מודיעין
  • מושב נחלים
  • מצפה הראל
  • נהריה
  • נחלים
  • נחשונים
  • ניצני עוז
  • נס ציונה
  • נצר צירני
  • נשר
  • נתניה
  • נתניה פולג
  • סביון
  • עופרה
  • עטרת
  • עלי
  • עמק חפר
  • עפולה
  • ערד
  • עתלית
  • פרדס חנה
  • פתח תקווה
  • צור יגאל
  • צור משה
  • קיבוץ העוגן
  • קיבוץ כרמים
  • קיבוץ שמרת
  • קריית השרון
  • קרית אונו
  • קרית אתא
  • קרית ביאליק
  • קרית טבעון
  • קרית מוצקין
  • ראש העין
  • ראשון לציון
  • רחובות
  • רמות השבים
  • רמלה
  • רמת אביב
  • רמת אפעל
  • רמת גן
  • רמת השרון
  • רמת ישי
  • רעות
  • רעננה
  • שוהם
  • שילה
  • תל אביב
  • תל מונד
בחר גיל
  • בחר גיל
  • פעוטות
  • ילדים
  • נערים
  • מבוגרים

איך נכנסים לכושר ?

איך נכנסים לכושר ?

כולנו רוצים להיות יותר חזקים, יותר בריאים, להיראות יותר טוב, יותר גמישים, יותר צעירים, יותר רזים… עוד משהו ?  ובכן את סוד מעיין הנעורים לא נגלה לכם (אנו שומרים אותו לעצמינו) אבל אספנו בשבילכם מספר טיפים אשר יובילו אתכם לכושר.

להתחיל בקטן.

החסם העיקרי שיש לנו כאשר אנו רוצים להיכנס לכושר הוא זמן. להיכנס לכושר זה דבר שהוא לא קל.
זה מצריך מאיתנו השקעה של זמן וזמן זה מצרך יקר בעיקר כשיש קריירה לבנות וכמובן ילדים ומשפחה .
תמיד אומרים לנו שעל מנת להיכנס לכושר ולבצע פעילות ספורט כגון הליכה, ריצה, סטים של משקולות וכו'
אנו צריכים "לפחות שעה ופעמיים בשבוע" וכשאנו נתקלים במודעה שמבטיחה לנו הישגים אם נתמיד "45 דק פעמיים בשבוע"  אנו דנים את כל הפעילות הזו לכישלון, ולמעשה עוד לפני שהתחלנו אנו החלטנו שבשבילנו הנוסחה הזו לא נכונה, לנו זה לא יצליח. ובכן פה הטעות !
בספורטיבי אנו טוענים שעדיף 10 דק' מאשר בכלל לא עדיף 5 דק' מאשר 0.
אז כמו כל דבר אפשר פשוט להתחיל בקטן. נקציב 10-15 דק' כל יום לפעילות ספורט קלילה שלא מצריכה מאיתנו לבוש מיוחד או אפילו לצאת מהבית.
אפשר לקנות חבל קפיצה, לעלות ולרדת במדרגות של הבניין, לצאת למרחק הליכה של 7 דק' מהבית ואז לחזור, בדרך חזרה מהעבודה רדו תחנת אוטובוס אחת לפני, וותרו על מעליות בעבודה. המטרה של כל הפעולות האלו היא "להתחיל לזוז" , להתחיל לעשות פעילות גופנית כלשהי מבלי להרגיש שאנו מקדישים לה הרבה זמן.
כל פעילות ספורט וגם אם היא קצרה היא עדיפה על לא כלום.

טיול עם בן או בת הזוג .

צאו לטיול בערב עם האישה או עם חבר טוב. תקבעו לכם שפעמיים בשבוע אתם מפנים שעה לטובת הליכה בפארק. אתם לא תאמינו כמה מהר הזמן יעבור ! תנצלו את הזמן הזה לדבר על איך עבר לכם היום, איך היה בעבודה, זה פשוט זמן איכות מעולה להיות עם בן / בת הזוג שלכם .

לא חייבים מכון כושר

כיום ניתן למצוא מתקני כושר אשר פזורים בפארקים. מתקנים אלה משלבים אימוני כושר ביחד עם החוויה שלהיות מחוץ למכון הכושר. מתקנים אלה מותאמים לפעילות ספורטיבית עבור כל המשפחה,  והם בחינם !

הכי חשוב – לא להתייאש !

לא ניתן להיכנס לכושר תוך יום וגם לא לאחר שבוע. הכי חשוב זה להתמיד בפעילות ולא להפסיק. את התוצאות ניתן יהיה לראות כעבור מספר שבועות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support